Не сте се регистрирали? Можете да направите това от тук . След като се регистрирате, получавате няколко предимства - можете да променяте изгледа, да конфигурирате коментарите и публикувате съобщения със Вашето име
Регистриран на: Jan 15, 2005 Мнения: 459 Местожителство: София
Пуснато на: Нед Май 13, 2007 12:31 am Заглавие:
Е, това е сега звезда.
dvinarov, исках да ти насоча вниманието в определена посока с предния си пост, но видях че отпаднах по трасето .
Разгледай снимките на 4717 Shigaraki Amplifier, които осигури Veteran:
http://www.hifi.nl/recensies.php?id=1966
Кимура използва на пръв поглед грозновати платки, но много обмислени и най-важното-слушани. Забележи каква е масата - има звезда в центъра на широк остров, който да елиминира всякакви падове.
Където може използва свързвания точка до точка. Това хич не е от мързел . Не случайно хубавите лампови ампове са без платки и елементите се свързват един към друг със собствените им крачета. Всеки преход "краче>припой>пътека от фолио>припой>краче" вкарва повече модулации в сигнала от гореспоменатото пойнт ту пойнт свързване и "замърсява въздуха". Поне резистора 20к за обратната връзка го запои директно на краката на чипа, не само заради по-чистия звук, но за да намалиш опасността от самовъзбуждане.
Ако направиш твоята красива платка и използваш схемите на Кимура, както в твоя случай, има голяма вероятност да има брум и мътилка поради нежелателни обратни връзки през масата или т.н. граунд луупс.
Още допълнителна информация:
Всеки елемент модулира сигнала по различен начин. Експериментирай като търсиш отворен, бърз, свободен звук.
Кабелите са въпрос на вкус. Съвсем обобщено казано, многожилният има въздух и финес но звучи вяло и няма присъствие. Едножилният има добра динамика и присъствие, но диаметърът му е критичен относно "въздуха".
Механичната свобода е най-тънката част при ампа. Всеки детайл или кабел може да се демпва в известна степен и смисъл. Като демпнеш повече, въздухът бяга. Кимура маха изолацията на електролитните за да им даде свобода. Кабелите му също са като паяжини. Типът изолации, видът на платката, закрепването, радиаторът и т.н. играят голяма роля в това отношение. Интуицията трябва да е много отворена и изострена за да се направи последната настройка на ампа.
И накрая, не случайно постоянно повтарям думата въздух. Това е защото гоним лампата, а там има толкова въздух, чеее чак вакуум
Ето и мой вариант с 3875:
Поздрави!
Миро
EDIT:линкът към shigaraki amp
Последната промяна е направена от Miroslav Danov на Съб Ное 03, 2007 8:29 am; мнението е било променяно общо 1 път
mirilaj, мерси много за съветите. Не оставай с впечатление, че не съм взел предвид твоя пост. Инфото, което даваш е супер ценно за мен. Погледнах дизайна на платките с П2П връзки и определено ще пробвам постъпя така.
Някой може ли да каже какъв изправителен диод да взема:
- видях в Интернет, че някои ползват MUR..., а други един модел на Филипс - BYW29E
Регистриран на: Aug 04, 2004 Мнения: 1863 Местожителство: София
Пуснато на: Нед Май 13, 2007 10:21 am Заглавие:
dvinarov написа:
Инфото, което даваш е супер ценно за мен.
...за абсолютно всеки занимаващ се с аудио _________________ Etheraudio
BGaudio
Metropolisaudio
Министерство на Звука
.......срещу ми мишки църкат
като ме видят , познай къде си бъркат.
Регистриран на: Nov 27, 2004 Мнения: 1201 Местожителство: Пазарджик
Пуснато на: Нед Май 13, 2007 12:59 pm Заглавие:
dvinarov написа:
Някой може ли да каже какъв изправителен диод да взема:
- видях в Интернет, че някои ползват MUR..., а други един модел на Филипс - BYW29E
диодите от сериите BYV, BYW са много добри. За всички по слаби приложения ползвам BYV26C. За конкретната схема, препоръчвам BYV29 Ultra Fast; Soft recovery.
Малко е скъпичък, но си заслужава, според мен
Часовете са според зоната GMT + 2 Часа Иди на страница Предишна1, 2
Страница 2 от 2
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети