Bulgarian Audiophile Society
Добре дошъл, непознат! Можеш да се регистрираш безплатно тук!
Имай предвид, че този форум не е за начинаещи!


Навигация
·Начало
·Форуми
·Публикувай статия
·Моят акаунт
·Upload
·Download
·Архив
·Връзки
·Класация
·Теми
·Gallery Галерия
·Нова Галерия
·Конвертор на кирилица
 
Реклама


Онлайн магазин
 
Галерия
·Галерия
·Енциклопедия
·Пропаганда
 
Реклама от Google
 
Login
Псевдоним

Парола

Не сте се регистрирали?
Можете да направите това от тук . След като се регистрирате, получавате няколко предимства - можете да променяте изгледа, да конфигурирате коментарите и публикувате съобщения със Вашето име
 
Forums

 Форума на БГАУДИО се премести на нов адрес.
 Форума на БГАУДИО се премести на нов адрес.
 продавам CD Philips CDC 745 за 40 лева
 Philips CD960
 Продавам две 6" ви басчета
 Продавам дек Technics RS-BX404
 Продавам тунер Technics ST-G460
 Как го прави Олег Рулит
 Продавам транзисторен ресивър JVC за 140 лева
 Купувам лампомер TESLA BM215A
 Продавам усилвател със субуфер 8" Megavox
 Пусни своя глас!Бъди пич!Бъди Българин!
 разпродажба 12",15",18" говорители
 Използване на 24 битов сигнал в SpectraLab
 Търся Fostex fe 126
 Китосване или рязане ?
 МОЯТ ПОСЛЕДЕН ЛАМПОВ УСИЛВАТЕЛ
 Продавам активен суб Harman/Kardon с дефект
 Пустите му АМЕРИКАНЦИ
 Подкрепете и този форум...

bgaudio.org Forums

 
 
Акустика Възпроизвеждането и Методиката на тестването, част 2
Публикувано отALNICO Време: Tuesday, February 22 @ 22:46:23 UTC
Със Съдействието на ALNICO

Музикалният материал Музикалният материал се разделя на три групи.


В първата влизат записите, които експерта добре познава, които е слушал на различни добри, по неговото мнение, трактове. В този случай, той помни всички нюанси на изпълненията.

Втората група включва интерпретации, които експерта слуша за първи път, но е добре запознат с произведенията от други записи и знае маниера на изпълнение на музиканта.

Третата група е съставена от произведения и изпълнения, които въобще не са познати на експерта.
Двете последни групи са необходими, за да се изключи вероятността от отслабване на бдителността при прослушването, тъй като музикалната памет може да пречи при оценяване на апаратурата - експертът несъзнателно ще добавя липсващата музикална информация.
За да оцени, как даден аудиотракт възпроизвежда музиката, експертът първоначално е длъжен да сравни своите впечатления от прослушването с тези общи впечатления, които са се натрупали в него в резултат на многократните прослушвания на този запис на различни добре комплектовани трактове.
По-нататък оценката се уточнява въз основа на прослушване на непознати за експерта записи.
Съвършено непознатият материал позволява още по-добре да се провери апаратурата - преди всичко неправилно комплектованата система пречи да се разбере сложноорганизираната музика, наборът от звуци изглежда на слушателя нецелесъобразен, не му позволява да улови музикалната мисъл; вярно възпроизвеждащата система позволява на слушателя да разбере произведението, но само на първото, "грубо" ниво, така че за по-дълбоки постижения е необходимо да се слуша още и още.
Обаче, общият критерий за оценка, все едно, остава предишният - апаратурата е длъжна да предава доколкото е възможно повече музикални събития.


"Възпроизвеждането и Методиката на тестването, част 2" | ВХОД | 0 коментари
Коментарите са на публикуващият ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не е позволено Коментари за Анонимни, моля регистрирайте се
muzica noua muzica noua
PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Генериране на страницата: 0.06 секунди